lördag, augusti 8

Såja, nu är hon påväg hem efter en rolig trip här i Sverige :) Men ikväll blir det nog sista röjet sen ska jag börja tagga ner till nästa asiatfest och sen förmodligen sluta heeelt om inte det ploppar upp någon annan huhm... "speciell" fest igen... :p

Det är 12 arbetsdagar för mig, efter det så åker det in cirka 5600 in i mitt konto :p bra då är biljetten typ betald och jag har cirka 1000 kr i fickpengar whuut? .. lön också på tisdag, men vetefan hur många hundra det blir, för det kommer ju mellanskillnaden från april, maj, juni lönen, sen de små timmar jag har jobbat under juli :) kanske en tusing till max? Ohh... då har jag ju 2000 kr :D hallelulja... my saving is goooin' sooo well! :)

Så just nu håller jag på att laga ris, snart klar :) sen så tror jag att jag ska iväg nu och fixa en omelett till också... sen äta lite matrester från uhm... kylskåpet? haha!

you know what? im feelin' happy now... wonderin if it's because of your decision?

Inga kommentarer: