söndag, augusti 9

owwh yees! jag minns verkligen inte sist jag hade såå roligt på två dagar i sträck :D inte garvat så mycket att jag var tvungen stanna en stund för att hämta andan, svettas samtidigt, och sen torka tårarna... Well, im lovin' it!! hahaa

men iaf, hjärtat marie kom hem igår :) eller aa förrigår då... så vi drog ut igår tillsammans med några fler som skulle fira Kevins födelsedag, så jag och mich var hos marie och förkrökade medan andra va i skarpnäck och hade sitt roliga :p sen möttes vi utanför GK och lyckades komma före alla andra i kön och jag lyckades få gratis entré :D wooho! haha men a.. var ju tvungen och krama vakten (som jag "känner") värsta länge för att ja pratade lite hahahah...

Vi var därinne i kanske en timma, sen så ville Rachelle ut till La Isla, sååå alla drog väl tillslut, tänkte väl mest att de skulle få bestämma :) så vi drog, vart lite knas i tunnelbanan, någon snubbe som raggade på michel och ville pussa på han HAHA... Så tappade bort halva gänget redan där, men vi drog till Odenplan för att spela biljard... det var stängt : sen till fridhemsplan, killarna fick deras fyllemat i kiosken bredvid biljardhallen :) sen så gick jag till min spelautomat och de till biljarden därnere :p när kl vart 3 så stängde de, och vi alla skulle hem, så snällt av killarna att vänta med oss tills vår tåg gick och att dem väntade kvar tillsammans med marie i 20 min tills hennes tåg gick :) trots att deras ögon var mindre än mina kines-ögon hahah! :D

Men faaan.. mina nudlar!! inge soppa kvar snart måste äta upp!! :D
PUSSS!

Inga kommentarer: