onsdag, augusti 19

Kaos dag snart... timmarna närmar sig... 3 dagar framför mig där jag kommer sluta kl.22. 2 av dem dagarna kommer jag jobba 9.30-22.00, imorgon och på fredag. Yippi... Ska försöka sno med mig morsans dator för att kolla på några delar av ABDC season 1. Inte haft tid och kolla på den... så förmodligen imorgon när jag har rast så :)

Idag.. jobbade jag precis som vanligt, (jobbade 4 timmar extra, för att chefen hade lite ärenden och göra..) men träffade folket idag, sen också Namtal, hon kom hem från thailand igår nämligen, den lilla klanten haha :p så gick runt på stan kolla på underkläder, sen satt vi och fikade i bolero ett tag...

Så nu sitter jag hemma, med asiatisk gröt och annat gott, ska äta lite, kolla på en del utav serien, kopiera över serierna till min usb sen uhm.. sova... lång dag imorgon :o Sitter och funderar på hur jag ska smuggla morsans dator till jobbet och sen hem utan att hon vet något haha... kommer inte på något :o

Well... gotta keep doin' what i was goin' to do ...

Inga kommentarer: