tisdag, augusti 18

Mycket på G här... Köpte nya hörlurar idag, röda... lite stora, men hade bara tänkt och använda dem hemma, skulle kunna ha dem ute, men... som sagt dem är fett stora haha... bra ljud ;) fast dem får duga hemma :p

Kom hem från jobbet för en stund sen, inte hunnit äta, jobbade extra mellan 16-20... så imorgon blir det och jobba i restaurangen mellan 10-15 sen in till stan på en gång, gå på fortsatt intervju hos urbutiken :) hoppas att det går bra där, annars blire och jobba med matte i hornsberg. hehe.

Kommande vecka ser lite tight ut, torsdag och fredag jobbar jag mellan 10-22 *suck* täcker hangs pass, för att hon ska till donken och köra racet där istället... :p sen blir det nog och jobba på lördag 17-22 förmodar jag, sen ledig på söndag... tro mig. SKA VERKLIGEN BOSÄTTA MIG I SOFFAN DÅ!!! :p Eller i någons soffa jag vet inte hahah... får se hur det blir, men jag lär inte orka med något energiskt.

På fredag kommer möblerna från DHL/Ellos, har beställt



Så ganska mycket fixa och dona till helgen när jag är ledig hihi :)

Heeelt slut, ska äta lite sen typ dö framför datorn en stund innan jag lägger mig :)
Kiss!


Inga kommentarer: