lördag, augusti 1

Oj, arbetsintervju på måndag! Det är ju snart det... :) Hoppas verkligen att detta är jobbet för mig, det är ju heltidsjobb också, wihi slippa vänta in en massa samtal *greeaat!*
Kanske inte lika mycket och göra som i TBS antar jag? Men det är ett jobb och det är mycket spännande att få uppleva något nytt ;) Ska faktiskt på intervju hos Franks Ur, där i drottninggatan, så får se hur den nya upplevelsen fungerar ;)

Sitter och gnäller på morsan (nu när hon har vaknat, strax innan 10) att lämna lite pengar så kan jag handla lite frukost senare (då det har tagit slut hemma) sen grönsaker till min älsklingssoppa som jag har dregglat sååå länge nu! mums!

Undrar också, kanske lika bra och handla nu ute i stan innan jag somnar om igen? :o sen senare när jag har köpt allt så äre bara ta på sig mjukisarna sen njuuuuta med en skål **** framför mina serier haha! :D

Inga kommentarer: