lördag, augusti 1

Sitter och kollar på resten utav episoderna av "Moonlight Resonance" yees för tredje gången, och ja, ABDC är slut för min del om inte michel langar de andra säsongerna till mig :P

Men kommit till ett avsnitt, som är väldigt rörande...
Ahhhh.... DRAMA!

Fast aja, mår inte så bra just nu, vet inte varför, humörsvängningar på G, har inte känt sånt sen månader tillbaka när man precis bytte från den ena p-medlet till den andra... Jobbigt, känns som att jag blir irriterad för det minsta ooohhh..... va jobbigt och nej ska inte få någon mens snart. ghaaaa...

Photoshoot imrgn är inställd, visste inte att morsan är ledig, tänker inte köra något sånt när morsan är hemma :o så det blir och lämna tillbaka hyrfilmerna i st eriksplan imrgn sen springa runt på stan lite kanske? och sen på kvällen sitta och äta italienskt mat med morsan på vapiano med en flaska vit vin :p woohoo... hahahaha

eheh.... vet inte ens om jag är glad eller irriterad just nu, jag ler, men det kokar inombords... gotta do something, anyways, bokat in en tid på nivå nästa helg med en gaaaanska gammal bekant, haha får se hur det funkar då :p

Inga kommentarer: