måndag, september 14

- Allt jag ville var att du skulle få se värdet på pengarna, därför jag skickade iväg dig till jobbet. Istället för att sitta hemma med de kompisar som du har, hemma hos dig och bränna på pengarna... Men nu när jag ser dig så här, helt gråtandes för att han har tryckt dig så långt ner... får bara mitt hjärta att brista, älskling, sluta gråt nu. / Mamma.

Jag tror nog det var längesen jag hörde så rörande ord från min mor, Tror nog att efter denna arbete så har det funnit sina för och nackdelar, för efter att ha jobbat 6 dagar i veckan, så visar kompisen sig hur den är egentligen... och med det så har jag bara tagit avstånd från nästan alla och bara vart hemma tillsammans med mamma. Att gå runt i en affär, med armarna i krok och sedan luta huvudet mot axeln under tiden får mig bara att kärleken mellan oss. Fast, varför det hände var att jag mådde så illa men även hemma så kan jag slänga över kudden på hennes lår och kolla på film en stund eller få huvudmassage. Det känns så skönt för förut så kunde hon säga; Flytt på dig! Inser du inte hur jävla tung du är eller?

Men har märkt på mamma nu, ju få gånger jag går ut, desto kärleksfullare blir hon, det enda hon ber om är att jag ska sluta ha kompisar hemma, huset skall vara rent och trivsamt, så kommer det nog att vara harmoni i huset :) Ska ut och fixa min cykel lite, köpte nya cykel lysen :P

Puss! <3



Inga kommentarer: