onsdag, september 16

Var i kiosken tidigare innan jag skulle träffa Marie, såg de löpsedlarna som berättade om kvällens hemska incident... Patrick Swayze har lämnat oss, något som får mig att vara extra nere än vad jag redan är... Sorgligt nog så är jag mer rörd nu än när MJ lämnade oss, kanske för att jag aldrig riktigt vart en utav hans fans? Men inte heller Patrick's men har följt artiklarna som har skrivits om honom under ett tag nu p.g.a. hans pankreascancer, dvs cancer i bukspottskörteln... Kanske för att filmen är en utav mina favoriter och kan se den om och om igen.

Sen av att höra låten sen när Marie kommer på bussen "Time of my life" ur filmen Dirty Dancing så mår jag inte alls bättre utav det.
Här är ett klipp ifrån sista biten utav filmen... "Nobody puts Baby in the corner".
http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo



R.I.P Patrick Swayze 1952-2009

Inga kommentarer: