onsdag, september 16

35 days left...

Jag har tänkt väldigt starkt på det nu... speciellt nu när jag knappt gör något än att sova i min säng igen. Tänker på att jag vill bort. Tänker på att åka till Eskilstuna, men har ingenstans och sova, eller joo kan ju alltid ringa farsan, men har inte pratat med honom på 5 år kanske om inte mer? Tänker på att jag vill åka till HK redan nu som en början av mitt liv och börja med att vänja mig först, lära mig kommunicera med min syster först. För vad ska jag göra?

Aaw, tror nog att det blir lunchpromenader med hundar ute i Solna för att få mina dagar fördrivna, något måste jag ju göra, och är ju verkligen beroende av att tjäna ihop pengar just nu men har min självrespekt så högt upp, fast kanske inte självsäkerheten då... då jag lyckats bli trampad av han... lite djupt, men har klarat mig upp i djupare gropar så varför inte nu liksom?

Keep me strong, I know that I'm comin up again without ppl betrayin me! Fuck em'

Inga kommentarer: