fredag, september 18

TRÖTT OCH HUNGRIG!

Fick in ett samtal igårkväll om att jag skulle jobba idag, mellan 11-19 tror nog aldrig att jag har fått ett så långt arbetspass utav Kista alls! :o Men det går postivit fram! hehe...

Så, stod där med mina uteklackar, (okey så höga är dem väl inte :p) under hela mitt arbetspass! Försäljningen gick helt okey, inte under och inte överraskande mycket! Så hann med och packa upp ganska mycket varor. Chockerande var att de flesta julprodukterna har kommit in, hemskt och se julgranskulor på paketen redan nu :o :o fortfarande september ju!!

Billy ringde tidigare och ville verkligen att jag skulle på chill kväll i Fittja och dricka med dem, samt sjunga lite karaoke, vet inte riktigt vad de har i sikte, för de gnällde ovanligt mycket? Så länge som jag har känt de haha... Men jag sitter hemma nu, hungrig och småtrött så nej, orkar inte dit. Tror de är lite ovan med att jag ska neka de, efter att jag har typ tackat ja alla andra gångerna de har frågar =) Snällt, men nej, jobba imorgon också!

Morgondagens schema blir såhär!
<12.00 - 15.00
Kräftskiva hos Emma (får spec. mat då jag inte äter seafood :o)
16.00 - 19.00
Jobba i Kista (När alla andra har fest i Växjö, woohoo!!: )
20.00 - >
Fira Maries födelsedag i Svedmyra, sen ev. utgång om jag orkar med kvällen haha!

Så nu kanske ni förstår varför jag inte orkar åka till Fittja nu :(, vill men knas på vägen ju :/
En annan gång :) hihi...

Inga kommentarer: