söndag, september 20

bläddrade igenom spotify och sökte på andy laus låtar... hittade ganska många, men kunde inte läsa namnen på de flesta låtarna. fast det spelar ändå ingen roll då jag inte vet vilken låt det är ändå, även om jag kunde se, läsa.

hursomhelst, jag sitter här nyduschad, blundar till låten, jag ser inga minnen men jag ler, det värmer mig. jag söker efter styrkan till att bosätta mig i landet jag egentligen är ifrån. det tar tid men ser det som en utmaning att lära mig mitt språk på nytt, sen om businessen med mamma inte blir av så blir det nog grundkurs i att lära mig kantonesiska med både tal och skrift. kanske jag får mandarin på köpet? :)

uscha, huvudvärk igen. ska lägga mig en liten stund. sen blir det godis, chips med dip! kanske sprite till om sockersuget inte dör snart!! jag känner ändåså knappt någon smak!! :p

Inga kommentarer: