onsdag, september 23

så nu är kl över midnatt så det är 38 dagar kvar tills vi lyfter! Så härligt att bara komma ifrån landet, kommer bli roligt! :) mamma har lovat mig shopping över mina egna pengar, sen aktiviteter, mat, boende så är det mamma som står för det :) sweet! sen så blir det och träffa folk i både thailand och hong kong! ;) vilka? det får ni väl se på kort sen när jag kommer hem!

än så länge så är det planerat att släpa med mig bärbara datorn, annars så kommer det bli ganska svårt att blogga via ipod touch nu när jag inte är van med deras screen.

jag har sagt upp mitt kontrakt med de flesta, slutat träffa folk. de enda jag har träffat är väl marie, anh (för att vi jobbar i kista tsm), hang (för att vi jobbade tillsammans i hm, definera thai wok på kantonesiska...) sen med andra som inte har haft kontakt med mig på 2 månader nu ser jag inte heller ha kontakt med i framtiden. det som jag har förlorat via denna vänskapen, är förlorat varför ens kriga sig fram? fortfarande... hatar folk som ljuger för mig! och ändå så tror folk att jag är lättblåst och kan dra smålögner istället?

dags och rensa fotoalbums, kontakt & vännerlista.

imorgon är jag ledig, blir och handla hem lite nudlar, dagliga hygienartiklar, bla bla bla...
och något som jag fick reda på nu, jag som älskar asiatfester, eller rentav inte går på andra ställen än där det är såna fester, det blir fest i clustret dagen innan jag ska åka! gissa om det blir utgång för mig?? haha ska feeesta loss och bli sååå trött sen försöka hitta något offer och äta hur länge som helst sen hemåt packa resten av grejerna, ta en dusch, sitta vid datorn och sen dra iväg till flygplatsen, sooooova som en gris i flygplanet. eller är det någon idé ska ju bara sitta 3h sen är jag framme i london :s sen vänta i 6 timmar tills nästa plan går? :s
jag tror nog jag skippar donken grejen och ser till att vara där som senast till stängning! haha

Inga kommentarer: