lördag, september 12

Jag tror jag har jobbat för mycket på sistone, kommer inte palla trycket länge till. Dags och besöka läkaren på tisdag, men imorgon så skiter jag i vilket, ska köra ordentligt imorgon inne i stureplan tills skorna ryker! Snackade med en killkompis han kommer förbi från Etuna som också ska på festen =) men kommer bara stanna på festen max till fyra med tanke på att jag jobbar dagen efter.

Sen allt annat, jag ser framför jag finns och inte finns längre. Börjar tröttna på att jag finns när det behövs och nu när det inte behövs, så vet jag inte ett skit om dig längre. Kan erkänna att jag är lätt svartsjuk över när andra fyller år, så skyltar du upp det. Men när det är min tur? Att det finns bilder på dem över er relation men inte ett skit på mig. Skitsamma, har sett på det för länge nu, kan ju inte säga att jag inte bryr mig, för det gör jag. Äh, jag vet inte ska fortsätta att tänka på mitt illamående istället. Ha så roligt, nu vet jag vart jag finns för dig iallafall... vill inte ta i med det ordet jag tänkte på. Lika bra att erkänna det, du och jag har inte vart densamma sen dess och kommer aldrig vara det. Dem dagarna bevisade bara vilka vänner jag skaffat förtroende för. Man lär sig efter sina misstag right?

I dnt give a f*ck, några månader kvar tills beslutet skall göras, nu har jag verkligen väldigt få anledningar kvar att stanna i landet för... om det inte blir något mellan oss? Jag vill bara gråta ut... att allt bara ska bli så jävla fuckin KOMPLICERAT!

Inga kommentarer: