onsdag, september 30

PAARTY nästa vecka?

haha kanske lite väl o ta i redan nu, men här sitter jag fortfarande förkyld och envisas om att gå till jobbet på torsdag. trots 1 timma resvägen dit och 1 timma till hem, min passion ju!
(tror nog att jag skippar kompisens födelsedagsfest om jag fortfarande är risig? så lång resväg hem sen, eller? äääh får se hur jag mår då! äh, wtf jag drar ivääääg snart! )

men vad sägs om PAARTY helgen efter på ett nytt ställe, fabriken. Dembow har nämligen hittat en tillfällig plats, och såklart så är deras musik älskad, det är bara sällskapet man önskade att de kunde hålla till 20 års gränsen.

vet, jag har också en gång vart överlycklig för att ha kommit in i en klubb när det har stått en äldre åldersgräns! men har hellre avstått idag att gå dit pga för många...
aja, får hoppas att det inte blir samma grej igen! :D

leeeet's go boys & girls! neeext stop is... fabriken, dembow? :)
PS. löning för mig också haha! DS.




Inga kommentarer: