fredag, september 4

Well, folk säger att sommaren är över och den äckliga höstvädret är tillbaka igen, men det ryktas också om att det kommer vara underbart soligt under september innan hösten slår igång rejält... men som tur är så drar jag iväg om cirkus 7 veckor. Så kommer få slippa allt detta och kommer få uppleva sverige vintern tillsammans med min jacka som jag köpte förra året :D

Trots att denna sommar dock har varit kort så har jag lyckats få med mig ganska underbara minnen, med ett vackert leende på läpparna!

Det jag verkligen saknar just nu är någon som väntar mig hem från asien, sen att ha någon och värma sig hos nu när kylan strax kommer in till landet :/ sen någon och fira all dess högtider tillsammans med, julen, nyår, alla hjärtans dag, april fool's day, min födelsedag, ut och äventyra under sommaren och sen repetera om dagarna igen och fortsätta vara ... in love. :)

Wish me luck...! Jag vet jag kan vara rejält elak ibland mot folk som står i vägen för mig, förlåt!
Bjuder på mina underbaraste bilder från sommaren ;) CHECK IT OUT!!

Jeff & Me @ city

Photoshoot @ home

Happy moments @ pattaya beach, thailand

@ bangkok

@ phuket, thailand





@ bangkok with tong.

@kungsträdgården with Ti-Wan & Mich

Tim @ Rålis (samma dag när jag kom hem
från thailand :D ) Lillebror 1


Lillebror 2, pussglada PJ!

With Tim & Chell!
WELL THAT'S ALL FOLKS!
Gotta make some dinner for mommy!
KISSSSSS!


Inga kommentarer: