lördag, september 5

Yess, jag klarar det. En dag till... imorgon är det till och bli lat och slappa heeeela dagen :p För imorgon är jag ledig :p Tim frågade mig igår om jag ville med till Uppsala idag, tvekar fortfarande men det skulle bara bli för sent då jag slutar 22 idag :/

Usch, boxning igår. Inte roligt alls det resulterade med att jag har fett ont i ryggen :o eller var det för att jag sov dåligt inatt också? Nä, nu fan ska jag ta och lägga mig i min kalla säng igen och se om min rygg mår bättre utav det?

Ska tralla iväg till Jo strax till hennes jobb och vara med henne lite innan jag själv drar iväg till mitt jobb när jag börjar 17. Och nästa vecka äre dags för asian party, men denna gång slår det rekord! 200 kr inträde (180 förköp) med DJ Quality (tur, nu kan man höra låtarna liiite längre iaf haha) inne i en klubb som heter The Village, Stureplan, med öppettider från 20.00 till 05.00! Jaaa.. NU SNACKAR VI!

Jobbar jag som in i ett helvete för att kunna sen slösa pengar obegränsat?
Ohh me wants hpnotic!

Inga kommentarer: