fredag, oktober 2

Jahaja! Då sitter man här och proppar i sig chips & polly efter att ha cyklat fram o tillbaka mellan skarpnäck och sköndal! huuuh! vilket jobb! tror jag cyklade över 5 km!.. eller aa gick upp med cykeln på uppförsbackarna och ner med cykeln hahahaha lite fusk men jobbigt ändå!

Idag, hmm... 1 cigarett... känns skönt. Dags och lägga av eller? :p det kommer ;) hehehe
A som sagt, var i Sköndal hälsade på Milou och pratade med hans matte om ev. hundvakt. Gå ut med hunden, vara med honom o så :) Lät helt okey, bättre än från henne som jag ska träffa på söndag iaf :) Sen ekonomin helt okey en hundring om dagen e ju typ ingenting, men tänk också på att jag annars inte gör nåt då jag inte jobbar alltså. Så ska bara vara sällskaplig med hunden o gå ut me han när han vill på toa ^^ gulligt ^^ o han tkr ju om mig så hehe...

Ska feta mig vidare, piz!

Inga kommentarer: