fredag, oktober 2



Om priset inte skiljer mellan denna flygbolag och Thai Airways, så väljer jag såklart Cathay, trots omvägen via england direkt till hong kong! hur skönt är det inte och för en gångsskull inte behöva dela skärm med grannen?! Du kan välja den film du vill se, musikvideo, nu tillome TVB serier?! hur klokt är inte det? Sen om du inte känner för att kolla på tv, spela spel! :D
Kommer ihåg första gången jag reste med bolaget, satt uppe hela flygresan och spelade, så roligt! :D Såg verkligen fram emot att få flyga igen! Och nu ska jag få göra det, år efter förra gången!

Det kommer bli en lite krånglig väg, men det är värt komforten tycker jag!
Såhär kommer min väg se ut:
SWE, Arlanda -> ENG, Heathrow.
ENG, Heathrow -> HK, Hong Kong International Airport.
HK, INTL Arirport -> THAI, Suvarnabhumi.

THAI, Suvarnabhumi -> HK, INTL Airport.

HK, INTL Airport -> ENG, Heathrow
ENG, Heathrow -> SWE, Arlanda!

That's my trip!

Satt och läste lite information via deras webbsida, tänk att de fick priset för "airline of the year 2009" , att de var det första bolaget som hade en egen riskokare ombord, så att passagerarna får färsk ris, precis som den ska vara, inte nog med det, det finns även kastruller, brödrostare!

Sen om du råkar vara hungrig mitt under flygningen, gå till kabinen så får du välja mellan mackor, glass och nudlar!
VILKEN SERVICE!

OHH! Såg nu vilka filmer som kommer visas ombord! hahahah GI JOE! Värt en repris, dags o dreggla igen ;) 500 days of summer, Ice Age, Moon, The Hurt Locker, The Time Travelers Wife.


EYY! JAG SKA FANIMEJ INTE SOVA!! :D:D hahahaha... så död som jag kommer bli när jag kommer fram till thailand!? :


PS! Min barndomsdröm o bli en flygvärdinna! Mitt mål är för Cathay Pacific! =)
och det verkar som att jag kanske kommer nå mitt mål, såfort jag får reda på hur jag ska starta!

Inga kommentarer: