tisdag, oktober 27

ONÖDIGT JOBB!

uhh, jag som trodde att jag skulle vara duktig nog för att jag hade tvättat och krattat i trädgården, det blev typ en stor svart säck med löv, kastanjer o annat skit. men sen så visade sig att det var minst lika mycket löv som innan efter 3-4 timmar! :o

och tvätten? aa det gick väl bra förutom att jag hade glömt mina mjukisar o mammas adidas tröja i torkskåpet haha tur som var så tvättade mamma morgon passet.

IDAG, så tog jag vaccinet mot svininfluensan och sitter helt beredd hemma på att få ev. feber och annat skit, ont i armen har jag redan, känns mest som träningsvärk när man lyfter upp armen. Så det blir och sitta hemma i 4 dagar sen till Joday och chilla där med människorna, sen lördag... hm, då blire ASIATFEST! Fråga mig inte varför, men jag tröttnar aldrig.

Seen.. på söndag så är det CIAAO. Och såklart så ska jag försöka att uppdatera bloggen precis som annars och ta en massa bilder och sedan lägga upp här, så att ni inte saknar mig lika mycket thih :)

Well ska fortsätta tycka synd om mig själv nu :p

PUSS!

Inga kommentarer: