måndag, november 23

Godmorning! yess satt uppe till sent inatt med hopp av att kunna få prata lite med älsklingen... sakna, sakna kramar :/ men det tog inte långt tid innan morsan lackade på mig av hon inte fick sova... *suck


fast nu är jag uppe, väntar på att vattnet ska bli varmt så hoppar jag in i duschen och ska få i mig lite mat :D uuusch, fick konstiga drömmar om livet vet inte hur jag ska reagera över en sådan situation... hur vet man när någon är seriös eller ej? är det bara och satsa och se, för har jag något och förlora egentligen?

hm... sugen på lite bröd idag :D får se vart det slutar :p

ipod touch? yess, i finally got it, ska bara komma på hur man sätter in spel o videos i den så blir nog allt super bra ;) något som jag var överraskad över var att man kunde höra musiken från spelaren trots utan hörlurar :o sen det dåliga var väl att jag köpte 8GB men kan bara använda 7GB :( DÅÅÅLIGT! sa ju att jag ville ha 32GB :(

twilight, new moon? vill se, vill se! men inte förrän i sverige då hong kong inte har biopremiär förrän 20e december.. det suger va? :o


puss

snart är jag hemma förresten! till helgen... så, aa utgång blir det iaf ;)

Inga kommentarer: