fredag, december 18

dagarna har ju gått så fort, men ändå lidsamt... jag vill ju få svar på mina massvisa frågor, men samtidigt så vågar jag inte och bryr mig inte heller... vet det låter konstigt, men varför ska jag liksom bry mig om det om inte någon annan gör det?

så jag har bara jobbat som bara den och tackat ja och ja till alla timmar som chefen har erbjudit mig, sen så lyckades jag komma in på intervju igen på samma plats. han den ansvarige berättade att det var 1500 pers som sökte, men på förra intervjun så var det 30 utav de som kom med, såklart så var jag ju en utav de :) sen att jag blev tillkallad på en ytterligare intervju var för att jag var en av de 10 som kom vidare. lite komplicerat och avancerat. donken ju för fasiken! inte för att de inte har rätten till att tillkalla en till flera intervjuer, men som mamma säger, fan det är ju inte miss world?! sant i de orden. fast får hoppas att jag får jobba då så att jag kan få ett balanserat konto snart och kunna ta och betala mina egna räkningar från mitt egna konto!

på senaste dagarna har jag lagt mig redan halv nio - nio tiden för att jag vart så utmattad över alla arbetspass jag tackat ja till. inga problem med det! börjar faktiskt bli till en vana nu ;p
men det känns skönt, att jobba morgon pass nu och så idag var rachelle, mike, anrey o tannis med deras barn laica o casper! :D casper älskade mig verkligen :p slutade skrika när jag tog upp han aaww :) looves it!

sen så fick jag lite otur idag, portdörren hade fryst fast så var ju tvungen o plinga på grannen som var med i styrelsen så fick hon tillslut slita upp dörren efter ett bra tag, men då hade redan jag fryst ner!

skulle egentligen ha åkt till * men han var förkyld :/ så, får se om han kommer ner till sthlm eller nåt? krya på dig vännen :) men han har sagt att han hänger med på vår kryssning nu som vi planerade igår :p yääy ;)

håll tummarna! hoppas bara att dörren inte fryser fast igen, för ja ska ut o röka! balkongdörren är ju heeelt insnöad :s rädd att det kommer bli en mini-lavin så fort ja öppnar dörren :s

Inga kommentarer: