tisdag, december 8

förvirrad som jag är precis alla andra dagar, så känns dagarna lite speciella iallafall. har börjat lära mig av mina misstag... av att inte vara på och sedan inte jaga människor, när jag väl har blivit intresserade av människorna, för jo, jag har ju märkt det själv, och ja, det var jobbigt. så jag ger inte upp än, men chillar lite runt hörnet. belönar mig själv faktiskt av att ha varit så lugn :p

på fredag åker hang till usa. vi umgås inte så ofta, men kommer sakna henne ändå :) hon kommer typ vara borta hela 6 veckor, men jag ska väl inte vara så avis, jag har ju haft mina semestrar 2 gånger redan det här året!

o sen till lördag... då är det dags och fira kuya's födelsedag :) kommer bli så roligt. försökte tvinga honom o handla maten imorgon :p och sen nu så har han lovat mig att jag får hjälpa honom och fixa tårtan sen laga maten till festen! :D det kommer bli sååå roligt :) och sen imorgon, så skulle jag över till hans nya hus så skulle jag hjälpa till och städa därborta, kommer bli tufft, men jag tänker ju inte sitta hemma... och ruttna precis som jag har gjort idag : tråkigt!

sen söndag blire och jobba kanske lite småtrött, men det är bara 3 timmar från sju till tio, kanske kan få sällskap av anh? om hon nu jobbar till så sent *-) hihi

tja, snart så äre dags för jul... vad blire för påhitt för eran del då? själv är jag bara såå sugen på sylta och julskinka muhaha :D men ofta att jag kommer orka en 2,2 kg julskinka helt själv :/ och genom o köpa bara några skivor är ju så dyrt :s får se hur det blir! julskinka på nåt sätt blire för mig iallafall :p riktigt sugen !! :D

aja, ska väl hitta på nåt, sen äre väl läggdags ;)
ta hand om er, mina älsklingar mwah!

Inga kommentarer: