torsdag, december 3

seriöst, börjar känna hur mycket jag inte längtar till jobbet? kanske för att jag fortfarande är lite nere efter det som jag fick reda på. men ansvar är ju ansvar, och ska såklart jobba lika bra som innan. igår var jag på arbetsintervju, inte världens bästa jobb men samma timlön iaf, ska bara få reda på hur deras ob räknas sen så är det dags för mig att bli arbetsnarkoman haha :p kommer bli nattuggla :D såå mobbad som jag kommer bli... kommer sova typ när alla människor lever, o sen vakna när alla sover hah :D

idag var det dags för min lediga dag, inte gjort så mycket men ändå fått ganska mycket gjort... tog upp resväskorna upp till vinden också mina onödiga kläder som inte passar längre. sen hade jag tagit mig hela vägen till matdax i hökarängen för att köpa mina avocado och potatissallad och vikt ihop mina kläder som låg på soffan till garderoben :)

och till middag så var det soppa, fläskkarré med ris och 2 st avocado rullar :p gissa om jag är mätt eller? :p

sen så har jag kollat ikapp mina kinesiska serier, nu har jag väl bara amerikanska kvar snart ;p
men idag så vart det inge bio, lite knas... det blir av på lördag istället :p

ciao

Inga kommentarer: