onsdag, december 30

yess, o nu så sitter jag på samma sits igen, ärligt talat, jag är faktiskt van vid det här laget... mitt liv utan denna spänning är inget liv, jag har inget och längta till och bara vickar på stolen tills den dagen jag dör. det spelar ingen roll om jag får som jag vill eller inte, det är denna känsla som jag alltid har levt efter, och kommer förmodligen göra det ett tag till...

imorgon är det nyår, mysigt va? fick ett jobberbjudande på en klubb i stan som garderobare, från halv nio till kl tre på natten... tänkte fanns det något speciellt som skulle få mig att strunta i ett jobb och sedan få mig att drömma in? mitt svar vart ganska positivt, och ringde för att avboka. så idag blir det och chilla hemma igen, fast måste ioförsig städa först... fast lite lat just nu. sen så blir det kanske en eller två filmer, eller kanske serier tillome, jag som ligger efter :s

om vi inte syns imrgn!
gott nytt år mina gubbar och gummor :-*


Inga kommentarer: