lördag, januari 30

Fortfarande sjuk, men har vart ute iallafall... jag vet... dåligt av mig... men efter att ha sovit bort en hel dag 2 gånger om per DAG och inte dygn så blir man väldigt glad när en ringer på kvällen och vill få ut en. Fast mitt misstag var väl att jag tog en såndära dundermedicin strax innan och däckade väl kanske ordentligt vid 3 (var inte hemma då ens) men... kom hem till fyra och då var det verkligen bums till sängs!

Kom hem nyss från jobbet, känns bättre, kan andas normalt nu iallafall, inget som täcker luftvägarna haha! growse! Blir och jobba imorgon också. Satt och tveka över mina alternativ idag; A eller B? Men efter ett snack med både bästis och bästis så blev det alternativ B. Lite taskigt men... det finns anledningar till det. Vill ju inte sitta där som en jäkla idiot och sen sitta och ångra att jag inte jobbade för min 500ring... :s och sen typ framstå som en... uhm... aa om jag hade vetat lite bättre så hade jag nog själv satsat på A , men eftersom jag inte vet nu, så blev det som det blev.

Lärde mig Chopsticks komplicerade kassa idag, massa grejer på sidan fast lär mig nog mera efter fler tillfällen. Ska ju vikariera för de 2 tjejerna som drar iväg till pinas :) roligt och tjäna in extra pengar innan plugget börjar, om man nu kommer in. fan vilket tjat det börjar bli haha
MEN, det var tänkt att jag skulle komma dit imorgon o se hur det blir på lördagar sen plus det är löning, men märker ingen skillnad på folket nu på denna löning, varken på BS eller på klubben?
FAST, om jag gör det så beror det på en grej, å det återstår o se imorgon. Jag har trotsallt 3 månader kvar innan jag börjar där, har gott om tid och lära mig!

Och ändåså är det fortfarande lite människor ute och folk beställer bara vatten på baren : är det kanske för att folk verkligen har blivit bankruttna efter december 2009? ligger efter med räkningar från förra månaden? det är ju vad jag tror...? Men det är skönt, blir min första lördag imorgon och fick klartecken på att jag jobbar i kassan imorgon, o slutar 2 :)

Well, that's all for me, ska fortsätta med teorin ^^
CIAO! :D

Inga kommentarer: