lördag, januari 2

HAN ÄR DIN... FÖR TILLFÄLLIGT BARA...

"Tänk dig att mannen du älskar är din. Men bara i smyg och bara ibland.
Therese, 41, har två älskare. En gift man och en man som lever i ett samboförhållande.
– Det passar mig perfekt. Jag har en son och vill inte blanda in en karl i hans liv. Istället njuter jag av att ha ett häftigt och kravlöst sexliv. " säger en artikel jag hittade på http://www.aftonbladet.se/

fast tanken är ju egentligen hur man kan ha ett förhållande med en annan människa som kanske har en familj utanför, en kvinna som undrar vart ens partner är när hon saknar honom som mest? för visst aa måste är väl kanske ett fel ord, men nödvändigt då... att man behöver en sorts attraktion för att kunna tända till det hela sexuella från båda hållen? kanske har jag inte åldern inne för ett sådant förhållande eller så saknar jag bara rentav ett förhållande, med en människa som jag kan berätta till världen över vem som tar hand om mig. någon som kan vara med mig officiellt utan att behöva hålla handen i smyg för att någon annan inte ska se det. vill kunna berätta för min syster; syster, han finns här för mig, oroa dig inte.


har tidigare i mitt liv haft sådana förhållanden, det var väldigt spännande och retligt i början, men snart så gick det bara ur spår och det hela blev bara jobbigt för mig att släppa det hela, när jag precis hade vant mig vid hans uppmärksamhet. det ena höll väl i någon vecka, det andra i kanske sammanlagt mindre än ett år. fast såklart, det är ju inget jag ångrar idag, det är väl fortfarande lika spännande idag när man träffar någon av de och ena slänger sig på en i tunnelbanan och ger en ordentlig kyss när man är som mest slutkörd efter jobbet... och man får en ordentlig axel och vila på... och så får man höra... "baby, jag har saknat dig..."

fast nä, det funkar då och då. men jag vill ha någon som får mig att le när jag väntar in tunnelbanan, veta att någon tänker på mig, saknar mig, längtar tills nästa gång vi träffas, kommer med överraskningar, kunna fira högtider med han, bara sitta och göra ingenting och ändå... having the time of my life.


Inga kommentarer: