tisdag, januari 12

ILLUSION

vaknade till utav en vibration från telefonen mitt i natten. det var han som ringde igen, fast jag kan typ inte bara svara på en gång, måste låta det ringa en stund och sen svara som om det inte var något? någonsin vart med om när någon tillkallar ditt namn och du bara ryser från topp till tå? huhm, han frågade vad jag gjorde, jag ljög, jag sa att jag inte hade något för mig just då och var lite sömnlös... fast jag i självaste verket sov som ett stock...




sen plöstligt så slängde han sig fram en fråga bara; äre lugnt om jag kommer förbi? visst säger jag men ligger fortfarande i sängen och halvsover... sen när jag rycker till från sängen var jag helt genomsvettig och slängde mig på telefonen för att kolla... om det verkligen var sant, det kändes på sätt och vis... ganska verklig?

fast nej det var ju bara en besvikelse för mig själv... för att en dag kunna vakna upp med en person som jag kan pussa på, det skulle vara nånting :)

Inga kommentarer: