onsdag, januari 13

det är inte förrän nu jag känner att jag kan sitta och ta det lugnt... men har fortfarande lite småsaker kvar att ta itu med. vinden ska rensas med alla kläder som jag inte vill slänga, men som måste... de är liksom 10 år gamla haha!

sen är det den vanliga städningen som måste utföras; dammsuga, torka golv blabla... imorgon äre sista dagen jag är ledig sen blire o jobba två dagar igen :) klubben har inte hört av sig inte heller donken huhmp får se hur det blir... men det känns skönt som det är nu, jobba en massa och sen bara vara hemma på sina lediga dagar.. i like it!

har inte handlat nåt på månader nu och det är jag väldigt glad över :p hoppas att det håller... försöker spara pengar nu på mitt konto :) haha får se hur det går... men än har jag inte rört det förutom till nå viktigt som träningskort o så.

aaaja vet inte vad jag ska skriva, ska ta lite mer hostmedicin nu sen ciaao!

god bless you :)

Inga kommentarer: