torsdag, januari 14

så då har träningen börjat, men har ännu icke slutat röka än fast det kommer väl...
tränade både igår och idag, lite mer energi i kroppen har jag, fast sover ju fortfarande lite mer på dagarna när jag inte jobbar då... träning blir oftast efter kl 18 då det blir lite mindre folk i lokalen, palla stå i kö till maskinerna :s

men idag var det fokus på benen, så gjorde 3x15 övningar på varje maskin :) känns SKÖNT! :p sen var det sit-ups gjorde 50 st hemma på dagen sen 50 på kvällen! hihi :)

efter träningen kom anh förbi till mig, skulle egentligen se på film, men nä hon ville prata så det vart åt helvete för spökfilmen :p vågar ju inte se den själv :p yes, så feg är jag!

men fan som jag har ätit de här två dagarna :s

aja, gäsparna börjar komma tightare och tightare emellan åt.. kanske dags och lägga mig snart? :)

puss puss

Inga kommentarer: