tisdag, januari 19

MYS. FILM. TRÄNING.

shuhu :) may i say I FEEL GOOD... :p haha

i know, jag är lite små cp ibland :p men så äre när det är problemfritt i huvudet! :D
kort sammanfattning om helgen;

FREDAG;
jobbade från 11-19 i kista (höll på att döö.. långsamt) sen så var det 21-02 i flemings. fick beskedet att jag förmodligen kommer att få alla fredagar i garderoben känns fett nice att alltid ha garanterade 2300 om månaden :p well it's always something.

sen efter det vart det 5 minuters promenad till carabao. helt okey musik men absolut inte min typ utav människor. det luktade inte gott någonstans, mycket folk (speciellt folk som kåtar upp sig av att man dansar... : ) så var där i kanske 1 timma med envisa marie haha

marie sov över

LÖRDAG;
jobbade från 13-17 i kista, fortfarande skittrött... du vet hur det känns när man lägger sig på sängen och blundar... men sover inte... o sen när du väl halvsomnat så ringer alarmet och du känner dig såå irriterad?

anyway, kommer hem till 18, morsan lagar goood mat, nedkyld kokt kyckling med ingefära o vitlöksröra :D tro mig det låter godare än vad det låter ;p it's chinese yo!

sen så kom * förbi... kollade på någon koreansk/japansk film om blodsugare och grejer... helt okey handling, men väldigt mkt fantasy i filmen :s notera att det bara var jag som såg på filmen... han uhm... sov typ? hahaa sen så vart det väl bara ett efterlängtande mys :)

SÖNDAG;
hemma heeela dagen och bara svävar genom rnb o reggaeton världen :p å sen så kom han förbi igen med hans kompis, käkade lite å så kom marie förbi också ^^ vi kollade på film, secrets of state från 2008, det handlar om muslimska terrorister? nåt sånt.. den var också bra :)




sen så vart det träningsråd, å aa... vete fan vad jag ska säga :s suuuck! men aa sen så vart det av till gymmet i stadshagen mitt i natten haha kom hem till kl 4 på morgonen fast lyckades såklart också lämna av hans kompis å hade en liten pratstund vi alla 3 :)

...å marie sov över igen :)

MÅNDAG;
vaknar med småfeber i huvet men duty is a duty, ive gotta work meen! jobbade idag från 11-14 skönt att det bara var ett mini-pass så trött som jag var shit! sen så drog jag iväg till kungshallen för att snacka om ett ev. fast jobb jag skulle ta... det var sagt att jag skulle få vikariatjobbet på 6 veckor men också vill de att jag stannar där på heltid... but i can't meen... i need to study :s

å sen så löste jag ut ett snack med joday om hur jag tyckt o tänkt om allt å varför jag inte hört av mig, jag fick bara ett svar hmm ... aahaa.. därför... okeey.. det var inte mkt... å det räddar absolut inte mig till mitt relation med de... but if it's already shitted, it's just a piece of shit!

shit, fick ett brev idag om utbildningen i uppsala, måste ha behörighet till svenska b, jag som alltid trodde att jag inte hade det ämnet i skolan : då jag bara hade i huvudet att det fanns en svenska kurs jag vägrade gå på, en sån där frivillig, men nu kom jag faktiskt på att jag har gått på svenska b kurs fast med svenska som andra språk... haha lat. såååå ska söka snart så fort jag har fått ihop alla mina betyg och så. ska ringa till komvux imorgon tror jag för att fråga efter mitt betyg från förra året :p vet att jag skolkade skitmkt men... jobbet var viktigare för mig då :p å sen så gjorde jag faktiskt mitt nationella prov sååå vill iaf veta om det vart IG eller G? :p

well, dags o ut å synda lite seeen? kanske en film eller så fortsätta sova :D
btw, tror febern har gått över nu efter att jag sovit i några timmar :)
peace yo!

Inga kommentarer: