söndag, januari 17

SHUHU!

Först och främst så vill jag säga grattis till min älskling Anh som lyckats ta ett steg in till vuxenvärlden och flyttat hemifrån för att plugga i Uppsala, medan jag fortfarande sitter hemma och kliar rumpan *suck* haha nej men önskar henne en underbar framtid med hennes utbildning ^^ om hon har tur så kanske jag kommer in i utbildningen till sista veckan i augusti och kanske delar lägenhet med henne ;p

men det verkar som att den turism-utbildning jag ville gå i finns bara i norrtälje, men bara uppsala som hört av sig. but who cares? ska söka till alla tre utbildningarna :D 2 i norrtälje o 1 i uppsala. fast det stod på informationen att det finns studentboende om man söker till de i norrtälje huhm i duno. sen morsans kompis bor i mörby också, hon sa att kanske ja kan få hyra ett rum från de eller nå :s knas haha

shit, det här är hemskt alltså. en efter en plockas ifrån mitt hjärta och räknas numera som bekant än bästa kompis. finner mer o mer avsky för de och ser bara lögn som kommer ut.. något jag verkligen ogillar... urk urk urk som marie säger :

shuuuufff, vad tiden flyger iväg när man lyssnar på bra musik :D

Inga kommentarer: