söndag, februari 28

2010

satt och tänkte på tåget häromdan hur 2010 har börjat för mig... för jag menar, februari är slut nu och tiden har gått otroligt snabbt samt haft ett ordentligt start.

* fått jobb i flemings om helgerna, sitter för det mesta i kassan men kan hända att man får vara i garderoben. personalen och cheferna där är riktigt grymma och gästerna där är sköna! struntsamma om jag ska jobba dagen efter i BS! Här trivs jag ordentligt!

* luftrörsinfektion. andra året på raken! fick pencillin i 10 dagar...

*... sen annat roligt som fick mig att ta antibiotika i 6 dagar till... (jag som nästan jublade över att medicinen hade tagit slut!)

* vänner som visar vart de står, jag som blir så berörd över deras ord som kommer direkt från hjärtat :)

*tonvis med arbetsdagar, har fasta fredagar och lördags kvällar i flemings men även BS ringer som bara den och har fått ihop ett väldigt saftigt schema över februari! mmm... jag dregglar till lönen som kommer i mars! hihi :)

*körkort... på gång!

*visdomständer! 2 st... : sitter med inflammationen som rörde sig från kinden och ner till mina axlar ... så nu har jag en fruktansvärd smärta som rör sig från axlar till ryggraden och tillbaka :( OBS! krama mig inte :( - det kommer bara kännas som att jag faller i bitar när du släpper mig då. sen, aa sucka nu! jag har fått en ny ögongodis! 8-)

pusspuss!

Inga kommentarer: