söndag, februari 28

you are still a star for me, but faaaaar away. but moment please! just because i see you as a star please don't put unnecessary energy to it! you as the star above are not alone and there's millon of you who shines for the moment and soon will glow away! remember that!... idiot.

yup. ilskan har gått ner men jag hatar dig än fastän att det gör ont i mig när jag ser att det är du som ringer. jag tänker... den dagen jag förlåter dig. den dagen accepterar jag att det är okey att kalla mig för ****. Nej, det är aldrig okey och jag behöver stöd bakom min rygg som håller i mig som håller med mig!

Nä, dags och lämna det han förtjänar ju inte en rad till utav mitt inlägg! ghaaa!

På sistone har jag väl inte gjort så mycket... förutom att jobba arslet av mig :)

Inga kommentarer: