onsdag, februari 10

aand here we go again...

JAG ORKAR INTE MER!... med all tjafs som pågår hemma, vissa stunder jag vill bara sätta mig ute och gråta! berättade för mor precis om mina olika alternativ inför sommaren, hon som hade planerat turkietresa o grejer, men saken är DEN är att hon INTE förstår, hur dåligt jag mår och hur tråkigt jag har på resor med henne!


SERIÖST! hur roligt är det på en skala 1-10 och gå ut på krogen utomlands med sin egen mor, hinka sig full och sedan se på när någon stöter på henne och kanske tillslut lyckas ragga upp henne. eller hur roligt det är för henne o se på mig när någon är med mig... alltså det fungerar inte! sen jag vet själv att jag röker jävligt mycket när jag fått i mig alkohol, har testat framför henne en gång får bara en gnällande bäver efter mig! grr.


såå nu sitter hon inne på sitt rum och tjurar å gnäller över mina alt. semesterplaner...
å det gör mig bara så jävla sur för att hon inte kan inse fakta.


detsamma var när jag berättade om min utbildning i norrtälje för kanske 1 månad sedan?
oooooorkaaaar inte mer! jag vill uuuuuut!

Inga kommentarer: