torsdag, februari 4

suck ibland undrar jag ifall min mor ens har en aning om varför jag inte vill vara hemma, varför jag är ute och gör ingenting tills det är läggdags för att sedan sova, vakna och sedan bege mig ut för nya äventyr? :s det är bara så hemskt ibland men men...

jag har faktiskt en misstanke om att min mor börjar bli smått galen med tanken över att jag flyttar ut och hon blir ensam... men mor, jag kan inte stanna resten av mitt liv bakom soffan i vardagsrummet :s med ditt tjat... :s funkar inte bara...

blah, kunde inte sova igår p.g.a. min hosta... som att det är nåt bättre nu heller :s läkaren imorgon, fast ska kolla upp mitt ben ska också se om de kan kolla min hosta också : fick faktiskt luftrörsinflammation förra året med samma symtom :s

nää orkar verkligen inte mera! lägga mig och sova så mycket som det går... :)
PUSS!

Inga kommentarer: