tisdag, april 6

@ PARTY!

WOOHOO! Det känns faktiskt skönt med å få festa då o då... o har lyckats festa båda gångerna nu utan att ta ledigt från nåt jobb :) Låter bara dumt när man gjort det : haha

Igår var det utgång i Ambassadeur! FR hade hyrt in sig där, å det var väldans mycket folk! ;) Van kom hem till mig först, sen så satt vi på nivå, samlade ihop oss mer folk å sen trallade till festen, då vi var okända för klubben där så fruktade vi över hur lång kön skulle bli :s inget trängande nu ju ;p Så kom dit kanske en halvtimma efter öppningen haha

Halv fyra dog både jag, anh och van... (eller aa hon dog ju redan i nivå... haha) så drog hem och jag var bara tvungen stå och bråka lite med korvgubben med mina rättigheter hahaa han som vägra sälja kokt korv till mig! :D dumma gubbe! ingen bestämmer över vad jag ska äta och inte äta!! grr... fick som jag ville till slut iallafall :D Kvällen var helt okey, som jag säger varje gång; det är mysigt och träffa folket på en å samma gång då jag knappt träffar någon längre...

Peace yo!



okey jag erkänner! Jag var lite full på bilderna... haha garva på ni för jag kan själv inte sluta skratta hahahah!

Inga kommentarer: