tisdag, april 6

@ WORK!

Yes, jobbade igen under fredag, lördag... precis såsom jag har gjort under de andra helgerna på 4 månader :) Tiden går otroligt snabbt och det är absolut inget jag blir rädd för :)
Fast... man blir väl lite småchockad, när man väl tänker tillbaka :/

Imorgon blir det personalmöte på Flemings :) Vet typ redan lite vad som kommer tas upp... typ som att 90's äntligen försvunnit från oss :) Yipi! Nej men seriöst, om man går runt och skryter om sina 700 gäster per kväll och sedan får 0 från öppning till midnatt och sedan 5 st, på en löningshelg så kan man lika gärna skjuta sig själv!

Så vi får se vad det blir ny klubb, hoppas en annan 18+ fast med rnb musik o ingen som suger denna gång... vore väl ändå lite roligt och få höra bra musik fastän man sitter i garderoben haha...

I fredags var det faktiskt väldigt lugnt :) så pass lugnt att jag var ombytt och klar fem i två, så drog iväg ett samtal till Jonalyn och drog till Rinkeby efter jobbet å chilla lite, Glad skulle åka bort i 2½ månad så passa på och umgås lite ^^
Slutade med att jag fick hennes fötter i ansikte när vi dela på soffan haha... å.. aa.. fick inge sömn alls... så det blev promenad med hundarna kl 9 på morgonen! haha :D:D sen så orkade jag typ inte mer och fick tag i baby shapno så drog dit och dääääckade hårt! :D

Sen så... vart det jobb igen :D Min stubin var inte lång då jag kände hur lätt jag kunde bli irriterad... men det var ovanligt mycket folk på latino sidan så fick ta emot på min sida istället.. jag och min spanska haha *suck det var väl kanske 5-6 år sedan sist jag hade spanska lektioner, så mycket som jag kommer ihåg idag... det var väl kanske en väldigt knagglig, förenklad spanska såsom ... uuhhm... cien por favor, señor... gracias... veinte por favor... gracias... å om någon kommentar lät positiv så var det bara o säga gracias igen hahaaa

Inga kommentarer: