fredag, april 23

VÄNDA PÅ DYGNET!

... försöker iallafall! :p lyckades inte sova ett skit på tisdagskvällen o onsdagskvällen! så vart så pass desperat efter sömn att jag däckade hemma direkt efter jobbet. så somnade kl 16 och vaknade sedan kl 2 på natten : så suttit uppe nu i 5 timmar :p ska väl strax sova, annars ut o springa runt i skogen, är ju ljust ute ändå :) allt för att trötta ut mig själv så jag hinner sova ordentligt efteråt och sedan kunna orka jobba inatt !

Sitter och lyssnar på GAMLA FAVORITER just nu :) du vet de låtarna med gamla minnen, som får ens hjärta o bli varm och man bara sitter o kollar ut o ler för sig själv! ;) tror nästan att musiken är från 02 eller 03, gammalt :p snart tio år .. haha!

ut och synda mig sen försöka lägga mig... ska bara lyckas lägga ifrån mig hörlurarna! :p

Inga kommentarer: