torsdag, april 29

WOHO!

Snart så smäller det! Då är det dags för ett nytt café att öppnas! Läget kommer att vara i St:eriksplan, nära till Vasaparken. Målet är att sikta på mest ungdomar men även andra som tycker om omgivningen är också välkomna! I cafeterian kommer vi att sikta oss på service, något som jag själv tror starkt på!

Jag har precis fixat personal till cafeterian både en som börjar med mig från öppningen och en annan som kommer stå för allt gott i cafét. För, hur gott är det inte med hembakade bullar, bröd och annat mums!

Satsar på att cafét ska bli "the place to be" :p disskuterade mina affärsidéer med "chefen" och hon vart hur nöjd som helst! Men såklart så ska det inte bara låta bra, utan det ska visas resultat!

Äntligen kan jag slappna av litegrann då det mesta är avklarat, det enda som saknas är hyresvärdens godkännande, efter det så är det bara och ruulllla! :D
Såklart så kommer jag ju prata om stället till mina stamkunder på klubben, dem som alltid kramar mig så gott varje gång de ser mig :p sen så har vi personalen där!

Självklart så hoppas jag och siktar mig mot att cafét kommer att bli proppat från öppning till stängning! och om det blir så att folk fikar ofta under kvällarna så förlänger vi ju öppettiderna :D

WOOOHOO! i'm so happy, me love! :D
Ska lägga mig strax pusspuss!

Inga kommentarer: