söndag, maj 23

KARMA!

För någon vecka sedan blev jag oskyldigt av med 340 kr... där jag, en utav tre fick böta på en jacka som inte existerade... mer beskrivning finns på tidigare inlägg..

Så igår skrapade jag ihop 80 kr på latino garderoben, sen idag, nån snubbe som betala en för mycket, en tia, sen en som inte ville ha växel tillbaka på 70 kr, så lyckades få ihop 290 kr totalt.
Sen efter jobbet idag så gick jag med Po till 7Eleven för att han skulle köpa påfyllning till mobilen, hitta jag en tjuga ute påväg till bussen :p yäy, i'm up in 310:- !!!

Ända sen jag var 14-15 har jag alltid trott på karma! What comes around, goes around. What goes up, must come down! Då jag var liten och lärde känna fel umgänge och började "baxa" alltifrån smink, kläder, jaa allt möjligt. Men inte länge till då jag började märka hur jag tappade mina älskade värdesaker till samma värde. Ex. mobiler, pengar, busskort etc.
Sen dess, så slutade jag och levde bra :)

Så, vi får se väl se vad som händer med snubben som anklagade oss! Inte alltid alla vi ser allting som händer runtomkring oss, men Gud däruppe, han ser allt och straffar alla som begår misstag, men hur han straffar, det är hans uppgift och inte upp till oss att bedöma!

Inga kommentarer: