tisdag, juni 1

RESTEN AV VECKAN...

phew* inte förrän nu jag börjar vänja mig vid allt stressande... har börjat använda min ipod-kalender på allvar nu, planerat in alla möten, arbeten, träff m.m. dagarna ser typ helt fullt ut, har väl kvällen på mig att chilla lite, käka middag sen sova så börjar nästa stressfulla dag... :/

men övningskörning måndag - torsdagar, klubbarbeten fredagar - lördagar, som nu också har blivit 1 timma extra längre per pass. personalmöten en gång i månaden, sen ev. klubbkväll även nån vardag i veckan... sen har jag mina personliga möten ang. cafét... och när det slutar så öppnar mitt café och då blir det verkligen jobb dygnet runt... justja, får ju inte glömma att jag har mina BS timmar i kista...

men det mesta är klart nu... det som är klart är att skriva på kontrakt x 2, övningskörning sen jobba på bolero från kl 18 till 02 eller 03 som garderobare...
sen på torsdag sa chefen idag på mötet om nån provsmakning på mat och dricka, bli bakfull till premiärhelgen, sen måla lite och hålla nån stege haha det var allt jag hörde :p
sen fredag, lördag jobba från 20-03.30.

sen söndag... ? SOOOOOOOOOVA!


Inga kommentarer: