söndag, maj 30

FÖDELSEDAG! :)

Jobbade både i fredags och i lördags precis som alla andra födelsedagshelgerna :)
Bjöd hem lite folk till lunch, så det var ett par stycken som kom, några försvann helt mystiskt iväg.. några låg och kollade på tv andra sociala medan vi njöt av solen!

Maten räckte till precis, men märkte inte förrän idag att jag glömde ta ut potatissalladen jag hade köpt, så nu får jag väl äta upp en hel låda haha

Gårdagen slog rekordet på över 1000 pers inne på jobbet igår, där vi hade höjt entren till 150 kr. Folk kom nonstop, vi hade 2 kassor och jag hann inte ens kolla på kl förrän vid midnatt : så hann andas lite grann innan det fortsatt igen. De stängde min kassa strax innan två så jag skulle springa runt och hjälpa till lite, också garderoben om det skulle bli för mycket.
Gissa om jag typ var helt slut efter jobbet : haha sov tills idag halv fem... det är ju typ 12 timmar, utan att vakna emellan :p

Men blev väldigt förvånad över att jag fick en påse godis och blommor av en kollega på jobbet också, sweet :)

Inga kommentarer: