tisdag, juli 20

Nej seriöst nu. Jag orkar inte mera... Vill inte komma in i den deprimerade jag... Jag klarar inte av mera. Har velat flytta ut ett bra tag nu. Men hur liksom, visst delägare i en cafe just nu men får varken lön eller vinsten utav det. Det enda jag gör är att slänga tid, ork, pengar på skiten. Suck. Aldrig har jag tidigare varit så aggressiv, så irriterad. För cirka ett halvår sedan fastnade jag i en deprimerad period, fy så hemskt det var, kändes verkligen som att jag väntade in döden. Där varje sekund o minut tog en evighet. Inte nog med det att året innan det gjorde jag allt för att inte komma hem. Festade dygnet runt med både sprit och annat.

Så nu är vi där igen. Aggressiv, irriterad för det mesta. Orkar knappt le om det inte är
världens nödvändigaste... Sover konstiga tider för att undvika gnäll. Snälla hjälp mig någon... Innan jag verkligen inte orkar mer, innan jag kommer till det sista o bryter ihop totalt och fastnar där för en längre period skynda det gör ont redan nu. Ännu ondare av att behöva sluta på mitt ena jobb som jag haft i över 2 år samt skippat plugget nu när jag hade bestämt mig för att åka in till norrtälje o gå
där.

Inga kommentarer: