tisdag, juli 20

Suck... ont i axlarna, jobbar varje dag... har en morsa som gnäller dygnet runt på mig. 2 andra jobb för att fly ifrån hennes ord.. sjukgymnasten imorgon. mår inte bra. alkohol. ännu värre. kan inte koncentrera mig till 100% på klubb-jobbet. men har samtidigt jävligt roligt. nya kompisar. vill inte förlora. missförstånd, växande problem... vill, men samtidigt inte. undvika? hur då? skitsnack. vardagligt... fylld med tankar, kan bryta ner närsom. semester, ja tack, men kan inte. kan knappt andas längre. drar mer o mer "cancer-pinnar" som han kallade de förut för, för varje dag som går, det är min "get-away". 21 år och eget företag är fan inte bra för hälsan. jag visste att jag skulle ha pluggat istället! men VARFÖR stoppar ens egen mor en att plugga? jag som ville så mycket... :'( ångrar fett!



Inga kommentarer: