onsdag, september 22

21a september

Har inte sovit så bra under dessa nätterna... jag har vaknat upp ur olika drömmar och har haft jättesvårt att somna om igen. Att just för att jag är så envis och vägrar att göra något åt saken vilket gjorde att jag "kom försent" o vart jätteledsen och blev typ ensam :/ låter inte så hemskt, men det tog litegrann :-(

Och sen det andra? Nää tänker inte dela med mig, inte idag iaf :-P

Idag? Trött! Men var tvungen o gå upp o tralla till cafet för att mor skulle till banken o fixa lite. Så vart där i 1 1/2 timma, hon hade hennes gamla arbetskompis där o det var inget för mig o sitta kvar o lyssna på "vuxensnacket" så drog ut på stan o promenerade lite i regnet, sen köpte en tröja. Hade faktiskt trevligt idag :-)

Något mer? Jo spenderade ca 6000 kr igår på en ny vinterjacka, det e så kallt ute så jag funderar nästan o ha den på mih i helgen. Fast det känns nästan lite överdrivet. Sen förkyld också; stornyser och hostar fast det känns bättre ingen feber kvar iaf :-P ledig imorgon, gjorde alla inköpen idag istället så det kanske blir hemmamys imorgon :-) måste ladda lite inför fredag :-D

Nej men, lyckades hitta mitt träningskort precis. Så efter förkylningen så blir det o hoppa på löpbandet o börja det hälsosamma livet inför vintern - med rökning ja. Och... körkortet aa får väl sätta mig ner o plugga massa för jag har för mig att det var ngn bäst före datum på mitt paket jag betalade 10000 för? :s

Nattinatt!
Puss o kram

Inga kommentarer: