söndag, september 19

jag vet inte hur jag lyckades - men jag lyckades missa en bartömning, såg det typ precis nu o trodde att de skulle ha bartömning på en söndag - lät lite konstigt, men fan, varför inte liksom hahah fast det var ju igår :/
fast äsch, var inte klar igår förrän kl fyra hursomhelst, så nä skulle inte ha kunnat komma : får se om Jonas kommer tillbaka till Flemings nu och en av mina förlorar sin plats pga han?

Stämningen har vart konstig på jobbet, vi behövde nån personal till helgen för att E ville ta ledigt, då sa jag bara rentav... aa D o J är lediga, de vill jobba. Okok sa A, D kan komma på fredag kl 20, o frågade direkt och J börjar...? o gav inge respons. Vid det här laget, jag kan inte göra ett skit, men men, jag får väl vara tacksam över de tider jag får samt de tider mina gubbar o gummor har fått på jobbet :) Man kan inte få allt!

Sen, haha har typ alltid tyckt att en kille på jobbet e fett het, men synd att han alltid vart lite kort bara, alltid vaknat till när jag såg honom ställa sig på kön, men igår, såg att han stod o ragga på en tjej o typ kollade när jag gick fram och tillbaka med min disk. Och såklart så dubbelkollade jag genom att gå 10 gånger extra förbi han hahahhahha:D så nu kan han glömma att komma in gratis när han inte står på listan! Vilket han inte gjort i 2 veckor nu mwahahah! :D Men det känns fett skönt! Börjar 20 & 20 nästa vecka, GREEAAAT! :D

Inga kommentarer: