torsdag, september 16

GE MIG ETT LIV!

JAHAPP! då har jag kommit fram till en sak... jag har inget liv! - så vad gör man åt saken då? ringer tillbaka sina kompisar jag hade som jag bröt kontakten med, super skallen av mig var o varannan dag, bråkar med morsan, och så börjar vi om igen?!

NEJ! men jag vill ju kunna ha ett annat liv än det som händer med mig på arbetstid, men det är faktiskt tydligen det enda action som händer i mitt liv. SUCK

Var ute på buffé idag, tusen tack till brorsan som valde att gå ut o äta idag med familjen och inte under helgen för då skulle jag aldrig kunna komma, o det vet han mycket väl... men roligt att han respekterade mig för det :) o mama o daniel kom ner från enköping också, mysigt! sen nobu ville sno min rosa halsduk men det fick han inte! kmr ju frysa själv bara :s
Sen efter buffe middagen så vart det o gå vidare med Erik till ett ställe som heter Retro, den nya nivån typ 1 öl o 1 cider gick på 60 kr! yääääääy!
Sen så vare Haysam, en vakt från Flemings som jobbade... så han slutade 23 o körde mig hem efter att han slutade :) (han bor i tyresö...)

Så nu sitter och pratar med mina två pojkar på msn :) kl halv tre på natten, woho det var längesen jag satt uppe så sent utan o jobba! känns... ganska roligt faktiskt, för jag fundera på att strejka cafet imrgn och dra raka vägen till flemings till 17!

Men nu ska jag ägna mig lite åt konversationen med pojkarna hihi nattinatt!
PS! GLÖM INTE ATT BORSTA TÄNDERNA NU!

Inga kommentarer: