tisdag, september 14

TISDAG

nåt är allvarligt fel med mig, så pigg jag blir på morgonen men efter 3-4 timmar max 5 timmar så somnar jag, kan vara på tåget, cafet... utan att jag själv ibland vet om det :s
kanske min kropp behöver lite vila från allt slitande i helgen? :)

jaha så ringde personal-ansvariga imorse o ville att jag skulle ringa in en person, som skulle jobba med mig på torsdag kl 17.30. det känns lite ansvarsfullt, men jag har fortfarande inte förstått principen med varför folk ska höra av sig till mig om det ska jobba eller ej i helgen hahaa ere för att han inte orkar hålla koll på alla som jobbar hos oss eller är det jobbigt när var o en frågar om de jobbar så han skjuter över allt till mig istället? shit, snart blire o betala mina telefonräkningar också :p

oo eftersom jag är medveten om att det kommer bli buffé på torsdag så ska jag bära med mig en stoooor matlåda och försöka plocka i mig all mat som blir över när alla har gått, om inte diskarna hinner före mig med att slänga det i papperskorgen : damn it!! palla slänga maten när det finns hungriga personaler! hahaha

o sen mot helgen så kör vi precis som vanligt plus liiiite ändringar! Crazy på fre o lör, sen salsa på lördag med en inbjuden kock från Chile som ska laga lite mat o fira Chiles nationaldag med oss :)

tja, det var nog allt för idag wiihiii!

Inga kommentarer: