måndag, september 13

OCH VAD HÄNDER SEN?

... ja utlovad fylla blev det! men det vart inte samma plats som jag hade tänkt mig... i söndags efter lördags KAOS passet så frågade assistenten till mig om jag ville dricka o eftersom jag redan hypat mig hela natten och visste att jag skulle dricka nångång denna helg så svarade jag ja... så kom det fram att han skulle bjuda på hinka. rent av automatiskt frågar jag såklart, utan de andra i närheten ifall han menade bara mig eller alla som var kvar. Han sa alla som var kvar å vi var väl kanske 6-8 pers kvar?

Sen så kommer restaurangchefen ut till baren och började dricka han med, åå vi hade så roligt! :) mkt skratt alla pratade med alla. Vi alla var så nära varandra :) Det kändes som om att jag gick i skolan igen, att det är så det skulle kännas med en riktig skolavslutning, student! ... Som jag aldrig fick känna tidigare i mitt liv då jag aldrig var nära. Lite sorgset faktiskt... :/

Tänka sig att sommaren är över nu, då man ska känna sig mindre flörtig och hitta sig nån varm jävel o krama resten ut av vintern haha! Och det som känns att jag precis har börjat...
Nää, ska sluta nu, blir ju bara ledsen av att erkänna en massa saker :(







Chinese... but so damn gooooood!

Inga kommentarer: