torsdag, september 9

SOMMARAVSLUTNING + FYLLA?

Så, det ryktas nu om en hemmafest efter avslutningen på jobbet på lördag, nu återstår det bara o få "inbjudan" o smuggla med sig en flaska till jobbet? och nej inte från!
Det kommer bli dunderpriser i baren så gissar på att det kommer vara jävla massa o jobba plus den vanliga latinokvällen... huh mkt jobb!

Sen, så kommer vintern och all personal kommer försvinna :/ - ooo sitta o längta tills sommar öppnar igen :( men kommer stormtrivas med alla personalmöten igen hihihi :D aja, tiderna har väl sina för o nack delar!

Satt precis o prata med Gladys om mitt stora problem just nu. Finns väl inte så mkt lösning till det än o vara ärlig o skrika ut det jag känner... men SOM OM att jag skulle våga det, NOOO WAY!

Men får se vart jag kommer sitta efter helgen, har en liten present åt flemings imorgon som jag förhoppningsvis inte glömmer. Och sen se om jag har rätten till att säga vem som borde stanna och vilka som borde gå. You never know.

Ill tell you more :) ... later!

Inga kommentarer: